تقویم محتوایی اینستاگرام

از تقویم محتوایی اینستاگرام چه میدانید؟ مقاله ساخت تقویم محتوا در ۶ گام را بخوانید .

فضای ارتباطات ما این روزها بسیار گسترده و راحت‌ تر شده است. دیگر نیازی نیست برای انتقال مفهوم یا تبلیغ محصولی کاغذهای تبلیغاتی چاپ کنیم و این کار را فضاهای مجازی در کمترین زمان حتی چند ثانیه انجام می‌دهد.

هستند افرادی که در اینستاگرام فعالیت دارند و برنامه مشخصی برای کار خود ندارند، شاید به همین دلیل است که یا از زیاد بودن مطالبشان گیج می‌شویم یا آن‌قدر کمرنگ فعالیت دارند که در خاطر ما نمی‌مانند.

طراحی تقویم برنز مسترکوچ

پلن پایه
5 میلیون تومان
  • عنوان 5 مقاله
  • کلمه کلیدی اصلی
  • کلمات کلیدی مرتبط
  • تگ H1، H2 و ...
  • زیرتیترهای پیشنهادی
  • مقالات مرتبط
  • پیشنهادی محتوایی (محتوای متنی، صوتی، تصویری، اینفوگرافی و غیره)

طراحی تقویم نقره ای مسترکوچ

پلن پیشنهادی
7 میلیون تومان
  • عنوان 5 مقاله
  • کلمه کلیدی اصلی
  • کلمات کلیدی مرتبط
  • تگ H1، H2 و ...
  • زیرتیترهای پیشنهادی
  • مقالات مرتبط
  • پیشنهادی محتوایی (محتوای متنی، صوتی، تصویری، اینفوگرافی و غیره)

طراحی تقویم طلایی مسترکوچ

پلن حرفه ای
9 میلیون تومان
  • عنوان 5 مقاله
  • کلمه کلیدی اصلی
  • کلمات کلیدی مرتبط
  • تگ H1، H2 و ...
  • زیرتیترهای پیشنهادی
  • مقالات مرتبط
  • پیشنهادی محتوایی (محتوای متنی، صوتی، تصویری، اینفوگرافی و غیره)

اگر شما کسب‌وکاری در فضای مجازی دارید، بهتر است برنامه مشخصی برای رسیدن به هدفتان داشته باشید. برای داشتن تقویم محتوایی مناسب باید قبل از هر چیز ضرورت آن را درک کنید. برای شناخت بهتر این راه با ما همراه شوید. در این مقاله قرار است بخوانید:

  • تقویم محتوایی اینستاگرام بر چه اصولی استوار است؟
  • از لزوم داشتن تقویم محتوایی چه میدانید؟
  • حرفه‌ای فعالیت کنید.
  • مزایای استفاده از تقویم محتوایی برای اینستاگرام

تقویم محتوایی برای اینستاگرام بر چه اصولی استوار است؟

برنامه و نظم هر صفحه برای کاربر به‌ راحتی قابل‌ درک است. با ساخت محتوای با کیفیت و کاربردی کاربر برای فعالیت شما ارزش قائل خواهد شد و شما با رعایت اصول تولید محتوا و تولید محتوایی ارزشمند و کاربردی، یک رابطه‌ ی متقابل درست را برای بیزینس خود خواهید ساخت.

تقویم محتوایی برای اینستاگرام دارای دو اصل اساسی است. یکی از این اصول آن است که شما در قدم اول باید مخاطبان خود را بشناسید و اصول تولید محتوا را بدانید تا بتوانید محتوایی درست و کاربردی برای آن‌ها بسازید. دوم اینکه زمانی که محتوای شما درست و کاربردی باشد همراه یک برنامه‌ ریزی مناسب برای اینکه چه زمان و چگونه آن را منتشر کنید، می‌توانید زودتر به اهداف خود برسید.

با ساخت محتوای باکیفیت و کاربردی کاربر برای فعالیت شما ارزش قائل خواهد شد.

از لزوم داشتن تقویم محتوایی چه میدانید؟

همه ما گمان می‌کنیم باید متنی بلند و بسیار مهم برای هر پست آماده کنیم؛ اما به یاد داشته باشید سادگی و رو راستی رمز موفقیت شماست. به شرطی که برای کارهایتان برنامه‌ ریزی درستی انجام دهید. تمام این اتفاق‌ها با استفاده از یک تقویم محتوایی اینستاگرام امکان‌پذیر است. شما می‌توانید به‌ راحتی به مخاطب خود اطلاع دهید در چه زمان‌هایی محتوا منتشر می‌کنید.

زمانی که شما از قبل برنامه داشته باشید چه زمانی محتوا را در اختیار مخاطب قرار می‌دهید، ارتباط خوبی بین شما و مخاطبتان برقرار خواهد شد و این سیاست کار شما خواهد بود. زمانی که شما روی نظم خاصی محتوا را منتشر کنید، مخاطب از قبل اطلاع دارد قرار است چه محتوایی ببیند و گاهی با نیاز به محتوای شما برای دیدن آن برنامه‌ ریزی می‌کند یا حتی دیدن آن را به دیگران توصیه خواهد کرد.

حرفه‌ای فعالیت کنید

هستند افرادی که بی‌برنامه وارد دنیای اینستاگرام شده‌اند و همان‌طور که با سرعت وارد این دنیا شده‌اند، در زمان کمی نیز از این دنیا کنار گذاشته می‌شوند. رمز موفقیت شما در این فضا داشتن نظم و برنامه‌ ریزی است. داشتن یک تقویم کاری به شما کمک می‌کند در چه روزهای خاصی که مناسب کسب‌ و کارتان است، بیشتر فعالیت کنید و گاهی حتی مشخص کنید روزهایی فقط نظاره‌گر فعالیت کاربرانتان باشید. اگر می‌خواهید به اهداف بازاریابی خود زودتر برسید، حرفه‌ای فعالیت کنید و تقویم محتوایی داشته باشید.

داشتن یک تقویم کاری به شما کمک می‌کند در چه روزهای خاصی که مناسب کسب‌ و کارتان است، بیشتر فعالیت کنید.

تقویم محتوایی اینستاگرام

مزایای استفاده از تقویم محتوایی برای اینستاگرام

تقویم محتوایی به شما اطمینان می‌دهد تا تولید محتوا را کامل انجام خواهید داد. به خاطر سپردن تمام مناسبت‌ها یا تاریخ‌های مهم برای ذهن مشکل است. مشغله کاری گاهی سبب فراموش کردن انجام برخی از کارهایمان می‌شود و با داشتن یک تقویم محتوا به یاد خواهید داشت در تاریخ خاصی باید محتوایی منتشر کنید. گاهی با به اشتراک گذاشتن این تقویم، کاربران نیز برای استقبال از محتوای شما برنامه‌ریزی می‌کنند. با داشتن تقویم محتوایی خیالتان آسوده خواهد شد و دیگر لازم نیست نگران فراموش‌شدن تاریخ و انجام دادن کاری شوید.

به‌ طورکلی در پایان باید بگوییم تقویم محتوایی برای اینستاگرام، مدیریت کارها را برای شما آسان خواهد کرد. اهمیت این برنامه‌ریزی را وقتی بیشتر درک می‌کنید که با افراد دیگری برای اداره صفحه‌تان در ارتباط باشید. داشتن تقویم کمک می‌کند تا به‌ صورت دقیق مشخص شود هر شخص چه وظیفه‌ای دارد و به‌ طور مثال تولید یک محتوا به کار چند نفر نیازمند است. وجود نظم؛ فرصت خلاقیت را در ما و حتی اعضای تیم ما بیشتر خواهد کرد و راحت‌تر می‌توانیم نیاز مخاطبانمان را شناسایی کرده و برای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی و تولید داشته باشیم.

حال که از اهمیت داشتن تقویم برای محتوایتان آگاه شدید باید بدانید داشتن یک چشم‌انداز درست از آینده کاری برای هر کسب‌وکاری لازم است و با داشتن یک تقویم محتوایی این هدف به‌ راحتی محقق می‌شود. استراتژی‌ها و اهدافتان را مشخص کنید و سپس طرح تقویم محتوایی درست را فراموش نکنید. داشتن تقویمی درست و اصولی برای شما مشخص می‌کند کارهایی که انجام داده‌اید چه بازدهی برای کارتان داشته است و چه‌ کارهایی مسیر رشد کسب‌ و کارتان را هموار می‌کند.