هر کسب و کاری در ابتدای راه اندازی نیاز به رعایت مواردی دارد که کسب و کار موفقی داشته باشید. شما به عنوان صاحب کسب و کار برای رشد و درآمدزایی و رسیدن به اهداف مد نظر نیاز به یک چک لیست کسب و کار دارد. چک لیست کسب و کار به شما در داشتن کسب و کاری موفق کمک می کند. شما برای پیاده سازی ایده ها در کسب و کارتان نیاز به چک لیست کسب و کار دارید که بتوانید در مقابل چالش های پیش رو مقابله کنید.

چک لیست ارزیابی کسب و کار برای همه مدیران سازمان و صاحبان مشاغل که مسئول ارزیابی فعالیت های سازمان و امور مالی هستند لازم است. چک لیست راباید طبق اهداف،چشم انداز و نیازهای هر بخش تنظیم کنید. ارزیابی چک لیست باید در بازه های زمانی مشخص به صورت کلی یا بخشی از آن انجام شود و طبق نیازها به روز شود.

با استفاده از فرم زیر میتوانید چک‌لیست مخصوص کسب و کار خودتان را دریافت کنید